Välkommen till Favoritsakers blogg! Besök nätbutiken
www.favoritsaker.se



lördag 20 mars 2010

Tävling: Vinn sparbössa Norsu Elefant Giant!

Vi fortsätter fira vår 4-årsdag med ännu en utlottning. Nu har du chans att vinna den helt underbara sparbössan i form av elefant. Vi lottar ut en rosa ELEFANT GIANT!

Allt du behöver göra är att skriva till vem du skulle ge sparbössan (eller om du skulle behålla den själv) och varför. Lämna ditt svar och mailadress i kommentarfältet nedan.

Vi behöver ha ditt svar senast måndagen den 22 mars 2010. Tävlingen är avslutad!

18 kommentarer:

  1. Jag skulle absolut behålla den själv. Har suktat efter den söta elefanten till sonens rum i flera veckor men har inte kommit mig för att beställa den än så ett sånt här pris skulle passa mig (och sonen) ypperligt.

    lisa.82@home.se

    SvaraRadera
  2. Jag skulle behålla den själv :) Jag måste ha nånstans att stoppa småpengarna, och vad är då bättre än den sötnosen?

    saga_bus@live.se

    SvaraRadera
  3. Jag skulle ge den till Kendra som fylet 1 år snart! En fin rosa klassiker är ju aldrig fel ;0)
    elisabethhogstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag skulle ge den till en av mina bästa vänner för att hon alltid ställer upp och finns där!
    jeanette.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag skulle välja att behålla den fina elefanten själv. Skulle använda den till att spara pengar så att jag ock min sambo, sedan fem år tillbaka, äntligen kan förlova oss.

    Hälsningar Emma
    emmgra-7@student.ltu.se

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag skulle ge den till min 6-åriga dotter. Hon har börjat spara till nya möbler (!) till sitt rum eftersom hon tycker att hon har blivit så stor nu och möblerna är för småa barn!
    Vi får nog hjälpa henne på traven lite, men att lära sig att spara själv är inte fel...(-:

    MVH
    Line

    SvaraRadera
  7. Jag skulle behålla den själv och spara massor! Den är ju så mycket finare än min nu tråkiga glasburk jag sparar i

    inteutanmalin@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag skulle behålla den själv för att den är så otroligt söt och är en fin färgklick! :)

    s_w_89@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag har redan den lilla och den kan behöva en kompis, storasyskon eller förälder (vad man nu väljer att den har för relation till den mindre gullisen) så att den känner sig trygg!

    fnk@telia.com

    SvaraRadera
  10. jag skulle ha den själv och spara pengar i den för att kunna ge världens bästa mamma en lass med ved så hon kan värma sitt lilla röda hus under den kalla vintern :)

    myggnos@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hejsan du fina Elefant!!!

    Jag är helt såld på elefanter och har varit det så länge jag minns...så jag skulle för en gångs skull ge dej till mig själv...du skulle få pryda mitt hallbord och välkomna mina gäster..för vist blir man lycklig när man ser dej du fina ROSA elefant... :-)

    Mvh
    Dumbo ;-)

    therese.lilja@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag skulle ge den till min dotter i 5 årspresent. Hon börjar bli nog stor att lära sig om pengar och vad passar bättre att lägga veckopengen i än den här übersöta rosa elefanten. Jag gillar verkligen formen på den! :D

    tinkerbell.is@home.se

    SvaraRadera
  13. Jag skulle behålla den för mig själv tror jag, äälskar rosa saker och samlade på sparbössor när jag var liten så.. ja jag skulle ha den själv :)

    mikaela.sjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag skulle ge den söta spargrisen till min dotter, som vill spara pengar till en bil (bara 13 år kvar till körkort). Och då krävs ju en stooor spargris :)

    Mvh
    maarithuotari@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag skulle ge den till min sambo, som har ställt upp med tid, kärlek och pengar under vårat första år som föräldrar (till ett kolikbarn i 9 mån, dessutom). Då jag har en skamligt låg föräldrapenning, har han ändå tyckt att jag borde få unna mig något, o köpt t.ex. kläder till mig o sonen istället för till sig själv. Nu är det hans tur att spara till något till sig själv! O varför inte i en macho-rosa gullegris?!
    MVH, Nina

    nina_lyssa@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag skulle ge den till min man. Av vilken anledning ? Jo, för att jag älskar honom.

    SvaraRadera
  17. Den fina sparbössan minns jag.. nostalgi! :-)
    Det skulle nog också få bli en 3-årspresent till dottern som fyller år efter påsk. Skulle passa in bra i hennes rum, och hon skulle bli så glad att få stoppa in små mynt i den stora elefanten!

    SvaraRadera
  18. Jag skulle vilja behålla den själv. Hade en sådan när jag var liten men som tyvärr har kommit bort :(

    rebban_6@hotmail.com

    SvaraRadera

Ĭ