Välkommen till Favoritsakers blogg! Besök nätbutiken
www.favoritsaker.se



lördag 20 mars 2010

Tävling: Vinn sparvkrokarna!

Våren är äntligen på gång och vårfåglarna börjar höras utanför fönstren. Nu har du chans att vinna ett set med de supersöta sparvarna som fungerar som krokar. Passar lika bra för kläder som för smycken.

Allt du behöver göra är att skriva vilken färg du skulle vilja ha på krokarna - och var du skulle sätta upp dem hemma hos dig. Skriv ditt svar och mailadress i kommentarfältet nedan.

Vi behöver ha ditt svar senast måndagen den 22 mars 2010. Vi lottar en vinnare som får ett set med krokar. Lycka till! Tävlingen är avslutad!

25 kommentarer:

  1. Hej skulle vilja ha rosa fåglar, dom skulle sitta i mina barns rum, bredvid dom super stora rosa träden dom har.

    linneahall80@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja ha de limegröna och de skulle bums hamna på vår nyrenoverade toalett! Den är budgetrenoverad så lite fint piff skulle göra det lilla extra!!

    Kram från mig!

    ( bolltrick @ gmail . com )

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja ha gröna krokar och de skulle få sitta i mitt fina sovrum och sjunga in morgonen och givetvis hålla min morgonrock för mig! : ) kvi-vitt, kvi-vitt!
    viktoria_hawthorne@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha vårgröna sparvar!
    elisabethhogstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag behöver se lite GRÖNA vårfåglar redan nu eftersom det bara snöar och snöar i fjällen där jag bor.

    (myggnos@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja ha de rosa fåglarna och jag skulle placera dom i vårt alldeles för vita vardagsrum. Vitt är fint men behöver absolut brytas av med lite färg och vad kan då passa bättre än två supersöta små rosa pippifåglar.

    lisa.82@home.se

    SvaraRadera
  7. Oj jag har pippi på fåglar :) Svarta fåglar skulle kunna göra sällskap med mina redan införskaffade vita fåglar i hallen mot Cole & Son tapeten med björkar.....en liten holk måste inhandlas snarast om jag blir den lycklige vinnaren till ett par "koltrastar"
    // Kirsi

    SvaraRadera
  8. Jag har pippi på fåglar. Det svarta paret skulle sitta fint på grenen på min Cole& Son tapet med björkar i hallen. Och en fågelholk måste införskaffas om jag vinner de söta pippisarna
    // Kirsi

    SvaraRadera
  9. Dom söta rosa fåglarna skulle få sitta i min dotters rum. Perfekt att låta pippisarna hålla koll på hennes halsband :)

    saga_bus@live.se

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vilja ha de rosa fåglarna. Jag ska flytta snart och öppna eget företag inom massage. Dessa fåglar skulle göra alla mina massagkunder glada att hänga sin kläder på, dessutom skulle de passa utmärkt med min svart/rosa inredning jag har tänkt i det rummet.

    Hälsningar Emma
    emgranath@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Fåglarna skulle få pryda våran gäst toalett. Med nya tapeten vi satt upp och med handdukar och tvålpump i rosa så skulle de göra pricken över i. De rosa skulle såklart passa utmärkt!
    inteutanmalin@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej, hos mig skulle de vårgröna fåglarna hamna i hallen och där hjälpa mig att hålla reda på ett antal sjalar ... ;-)

    //ANNA

    anna_fredriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. GRÖNA små sparvar vill jag vinna,
    för om VÅR drömmer jag nu,
    o jag vore ju inte kvinna,
    om de inte mina smycken håller ju!!

    anki_karlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag skulle vilja vinna de gröna fåglarna och ha dem i vårt vardagsrum! :)

    s_w_89@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag har just nu pippi på rosa så rosa fåglar får det bli. De passar perfekt i mitt nya sovrum till min mörkbruna medaljongtapet. Bra att ha krokar där man kan hänga upp morgondagens kläder på. Så söta!

    asa@selis.se

    SvaraRadera
  16. Malin Vänersborg20 mars, 2010 12:03

    Jag skulle vilja ha den gröna, hade satt den i vår tråkiga hall för att liva upp den!
    lundgren1970@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej

    Jag skulle vilja ha de rosa fåglarna. De skulle få sitta i två björkstammar som jag målat i min dotters rum, såååå fint!!!

    sylva.walstrom@yahoo.se

    SvaraRadera
  18. Hejsan!
    Grönt är skönt..mitt kök går i grön och är faktiskt ett väldigt skönt ställe att vara på...men...det fattas två saker och det är krokar till kökshanddukarna...tänk...ett par gröna sparvkrokar skulle vara pricken över i:et i mitt kök...SNYGGT!!!

    MVH
    En glad en

    therese.lilja@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag skulle så gärna vilja vinna de rååååsa fåglarna! De skulle lysa upp dagen i groventrén och vara så fina för barnen att hänga sina grejer på. :)
    mvh,
    Katarina
    tinkerbell.is@home.se

    SvaraRadera
  20. Åh,jag skulle så gärna vilja ha de svarta pippifåglarna med vit gren. Skulle sätta upp de i vårt sovrum som är prydd med tapeten Woods, fr Cole & Son... Där skulle de sitta som fågeln i holken ;)

    Mvh

    maarithuotari@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Vi har precis målat väggarna i hallen vita och det skulle bli väldigt snyggt med svarta fåglar på vit gren där, så dem vill jag gärna vinna!

    Jag skulle kunna hänga upp min handväska och min svartvita tygpåse från London på krokarna!

    Mailadress: michaela.gerhardsson@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!

    De vita fåglarna på bruna grenar skulle vara himla fina i min turkosa hall, så dem hoppas jag på att vinna.

    Hälsningar Helen

    deeperpurple@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Dessa söta små fåglar skulle dottern få som 3-årspresent att att sätta upp i sitt rum som vi håller och piffar till just nu. Båda färgerna är fina, men jag skulle nog välja de gröna.

    SvaraRadera
  24. Hej, jag har målat en fondvägg i vårt sovrum föreställande bla fåglar på grenar. Det skulle vara ypperligt att komplettera med dessa underbara krokar.

    rebban_6@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Dessa krokar är så söta! Skulle passa fint i dotterns rum som hittills varit vitt och kalt, men som jag är på väg att piffa till så det blir lite mer färgglatt. Grönt eller rosa... svårt val när båda är fina, men det skulle nog få bli rosa till den lilla prinsessan.

    SvaraRadera

Ĭ